1 Nisan 2015 Çarşamba

Udfordrings opg.




Jeg valgte at lave puff'er som udfordrings opgave. Jeg havde taget billeder af stoffet og synings processen meeen kan ikke finde dem:(

Havde købt stoffet for et par uger siden. Farven hedder knækket hvid.. Jeg startede med at måle og sætte 1 cm af for syning. Først fik jeg syet siderne og derefter kanterne. Det er lidt svært at skrive hvordan kanterne syes og da jeg ikke har billederne...men man godt se det på det færdige resultat. Det er de syninger i kanterne af puden der gør at den ser fyldigere og højere ud.  Der gik et stykke tid fra jeg købte stoffet til at jeg fik fat i en symaskine.. Jeg synes selv at den godt kunne have blivet pænere synes at det ligner store pudder mere end det ligner puffer.. Måske skulle kanterne have været endnu højere. Det var virkelig nemmere end hvad jeg havde troet og nu vil jeg gerne lave en hel masse af dem ude til min altan:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder