30 Kasım 2014 Pazar

Biotop 3 opg.


Har været om ude ved mit biotop og har samlet forskellige blade. Jeg kunde ikke se forske på nogen af dem måske fordi de er lidt visnede og man ikke rigtig kan se kanterne af bladende..




Eg og bøg synes jeg er til at kende... Men er ikke helt sikker på de andre.



Gnidetryk med efterårsblade

Jeg har valgt at lave gnidetryk med oliepasteller da jeg synes, at det giver en flot effekt når man gnider på kanterne af bladet til sidst.

Denne aktivitet kan man lave med alle aldersgrupper da den er meget nem. Man sætter et blad under et stykke papir, og gnider forsigtig med den brede side af farven.

Med sådan en aktivitet udvikler man 

Finmotorik
Kommer ud af huset og røre sig
Får kendskab til naturen, årstider, træer og farver







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder